RETOUR BELEID

     

    • Ik wil een verkeerd geleverde doos retourneren.

      Wij vragen u bij een onjuiste levering direct contact met ons op te nemen via verkoop@wijnwerf.nl. De verkeerd geleverde doos halen wij op bij het afleveradres. De datum laten wij van tevoren weten. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren. 

    • Ik wil mijn bestelling retourneren (geen opgaaf van reden).

      Net als alle webwinkels bent u bij ons beschermd door de wet “koop op afstand” hierdoor kunt u zonder opgaaf van reden de wijn terugsturen binnen 14 dagen. Dit moet dan wel zoveel mogelijk in de originele verpakking, met ongeopende flessen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

    • Mijn bestelling bevat een gebroken fles.

      Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 48 uur na bezorging aan ons kenbaar te maken via verkoop@wijnwerf.nl. Wij zorgen ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

    • Ik wil wijn retourneren die ik niet lekker vind.

      Dit is helaas niet mogelijk. Enkel wanneer het product gebreken vertoont kunt u hier een beroep op doen.

    • Mijn wijn bevat kurk en ik wil deze fles retourneren.

      Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via verkoop@wijnwerf.nl. Wij zorgen ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.